Gott nytt år!:D

Jag ska försöka komma på några nyårslöften:) Ett som troligen inte kommer funka är att äta nyttigare, det brhöver jag verkligen ;D Men som ni kanske minns så var jag jättebestämd att jag skulle äta mindre godis när jag fick tandställning, det har jag glömt bort totalt:p Btw om de, i tisdags drömde jag att tandställningen gick sönder, också gjorde den det! Haha jag skröt för typ alla att jag är synsk.
Nämen jag ska satsa på att tjäna mer pengar. Ska börja redan idag;) Å. Ska satsa på bättre betyg också, sista chansen nu. För er som inte vet tänker jag söka till minerva natur, tror man måste ha väldigt bra betyg för att komma in.. Plus att det är ett hyfsat hårt program så jag måste börja anstränga mig mer.
Annars har jag inlett året med att göra klart en bild till min kusin Liv :)

Så vart den.
Nu ska jag rita ngt annat. Vet inte vad. Förslag? :)
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0