kul å vakna av epilepsianfall

Vaknade med huvudvärk och låg bara och stirrade på väggen tills den blev ett fyrkantigt mönster som rörde sig, jag fick panik och hjärtklappning och började skrika sen vaknade jag på riktigt av att jag gjorde nåt slags kvävt väsljud. Försökte röra mig och skrika men det gick inte, sen efter ett tag släppte förlamningen. Blir typ alltid så när jag är sjuk:( Stannar hemma.. försöker installera ett program, har hållit på i 2 timmar och det är inte ens nästan färdigt, funkar det inte när det är klart slår jag sönder datorn;) Så ser min dag ut, som vanligt måste jag äta socker hela tiden så det har varit både kakor och sur omogen frukt som jag tvingat i mig istället. Låg period. Jag vill inte till skolan, inge annanstans heller. Life sucks sometimes. Eller för det mesta. Tror jag går i dvala ett halvår tills jag kommer i en bra period igen. Kanske blir i april, nån gng i vår iaf. Tills dess är jag bara en sovande missfoster.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vi kan vara sovande missfoster tillsammans

2011-01-20 @ 19:25:56
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-22 @ 16:57:00
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0