äntligen praoplats..

idag efter skolan skjutsade isa mig på min cykel, jag lämnade den hemma och vi gick till stan och letade praoplats åt mig. vi frågade på hm, rut m fl, mekka, rost, hedvigs hörna, gina tricot, makeup store, clip room, sax, subway, restaurang balder, scandic plaza, ica gourmet, ica nära, coop konsum, lagerhaus, indiska och nån frisör och ett cafe som jag inte minns vad de heter.
 jag fick plats på subway på järnvägstorget tre dagar och kanske på balder i två dagar. ska ringa imrn.

vi träffade isas kompis på ica som joinade oss ett tag.

sen hittade vi victor och hans mamma. vi pratade lite med dem, sen gick de. sen såg vi dem igen och gömde oss, och när de körde iväg i sin bil kutade vi efter allt vad vi hade. sen när de stannade i rödljus vilade vi, sen sprang vi igen, sen orkade vi inte springa så vi tappade bort dem. men vi visste att de skulle till lava, så vi kollade upp vart det låg också gick vi dit. victor blev nog lite less på oss..? x)
också gick vi omkring där aslänge och sen piercade victor läppen och sen gick vi hem. jag mötte kohlströms på vägen och fick skjuts av dem.


isa med mask xD


Kommentarer
Postat av: elina(:

Assa isa,.. :] galet snygg!

jag vet färgen var sämst haru ngt tips på ngn bra blekning? :)

2010-05-07 @ 10:19:23
URL: http://blondinaelina.blogg.se/
Postat av: So called "emofjortis" ._.

Lite less? >>

Ni stalkade mig ju ffs! x'D

2010-05-11 @ 17:43:22
URL: http://emofjortis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0