chachaa<3

heej idag efter skolan stack jag hem o tjuva lite pengar från mina föräldrar (nää jag fick dem föresten x])
o sen åkte jag till stan med isa och gick omkring lite och fick våra frisyrer tillplattade av vinden men sen gick vi hem till isa och åt glass som tröst och satt vid datorn flera timmar och hjärntvätade oss med techno x] no life^^
aa de va kul men det var kuligast när isa och moa börja slåss xD de e underhållning..

det här är videon som mina kompisar eggar: http://www.youtube.com/watch?v=lYdVEma-xs0

jao det var det :) har ju köpt en canon eos 450 (begagnad, jag är för  fattig för en ny..) och jag har tagit lite random bilder idag:


isa fixar håret hemma hos mej x]


sen kom jag hem till min saknade kamera :) benjamin blev dagens modell.. x)


finaste brorsan har man :)


Kommentarer
Postat av: Pokemaan <333

svar: taaackk, hehe ne ja brukar inte skriva så mkt..pallar aldri ^^

2010-04-19 @ 17:29:54
URL: http://kizzemizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0