egen fotostudio xD

jag vaknade 5.57 på morgonen och gick upp till datorn, så här sitter jag nu. jag skrev ju inte igår så jag gör det nu istället.. x)
ja igår kom oliver och började kasta kort på mig, och då fick jag en ide till en bild. jag ställde honom vid ett fönster för att fota, och sen kom jag på mer och mer saker som vi skulle göra, typ såhär såg det ut..


det var lite mörkt, så jag kom på att jag skulle göra en reflexskärm. det är buslätt, häfta fast lite folie på en bit kartong xD (väldigt ogaranterad hållbarhet)


den gav väldigt bra ljus faktiskt


sen hittade pappa ett stativ åt oss, som heter slik u2000. från thailand tror jag.


ollen fixar stativet..


då är vi klara!
modell: oliver norin


fotoassistent: alvin norin


och viktigast!!
fotograf: eline norin

och resultatet då:


inte 100% nöjd, men visst blev det en kul bild iaf x)
nu ska jag göra mig iordning, kanske ska cykla till skolan idag :DD ?
chaochao :)

Kommentarer
Postat av: Pokemaan <333

asså duktiga barrn11 :OO svar: Haha tkr jag me, vill skaffa en sån där cool tång O.O <3



Älskar alvins ooonda blick bakom dig på bilden me stativet ^^ haha puuss <3

2010-04-27 @ 18:58:29
URL: http://kizzemizzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kort bilden var nice :D

Fin blogg!

2010-06-15 @ 20:03:12
URL: http://lillasven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0