ny cykel :D

hejhej idag har jag suttit och fixat på mitt hår (haha sånt händer när man har tråkigt :) sen åkte vi till några typ cykelsamlare eller vad det kallas och köpte en cykel åt mig och en åt oliver. min är en gammal svart kärringcykel som gnisslar x] luv it.. 800 spänn.. jag ville ha en knallrosa men det är lite svårare att hitta x) får kanske måla själv nån gång..

har upptäckt att det är ganska svårt att hantera bilder i RAW-format, men tack vare picasa kan jag göra jpeg kopior att he på bloggen :)

den här gången blev det lite adam bilder jag tagit under veckan :)


adam 1 år världens snyggaste modell skulle nog jag säga xD


kan man va sötare? :3


adam ger pappa evil eye :3


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0