Asså mitt hår

Jag fick tråkigt så jag fixade mitt hår stort. Älskar att tuppera hehe
jag vet att jag ser ut som alien (de e för att jag är ett alien)
under själva tupperingsprocessen :)
Nu e sitter jag å kollar på Smallville ur ögonvrån och känner ett behov av socker och skräckfilm. Hehee. HAHA  nu såg jag min rubrik xD "Asså mitt hår" åå kunde jag inte ha kommit på nåt bättre. :) Lr är ja blond? Under brunfärgen lovar jag att jag är platinablond. Vad snackar jag om egentligen? Jag fick några hjärnceller dödade när jag öppnade dörren och blev dödad av ett parfymmoln som dröjt sig kvar efter att fransmännen varit i trapphuset och bara väntade på att jag skulle öppna dörren så att det kunde anfalla. Nu är jag hög på det och min hårspay som luktar pissbajs :o Men den är ganska bra. Det är den här:
det jag gillar med den är att håret inte blir kladdigt av den.
förut när ja va emo använde jag det hära monstret
Hårspray 400ml Proffs
det luktar godare men håret blir helt kladdigt.
NÅN som har TIPS om BRA HÅRSPRAY? :)
ånej nu snackar jag om mitt hår igen. jag skulle ju se en läskig film.
hejdå!
(ingen finsk hårdrock)

Kommentarer
Postat av: Peach

Jag har ett tips: BedHead! Fast den är asdyr. x) Ska du på surströmmingsfesten idag?

2010-08-21 @ 10:29:51
URL: http://sweetsummertales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0