Grattis Aaaaaadam<3


grattis i efterskott till min lilla nöffgubbe som fyllde 2 år igår :)
.
<3
idag har inte hänt nåt, men igår gick jag på stan några timmar med grodan o sköldpaddan :p de va väl nice, vi gick omkring i de exklusivaste ställena of umeå och dräglade förgäves efter tröjor för tusen spänn x) jag köpte faktiskt inget, fast hade gina haft en ljusblåå baseball jacka i min storlek hade jag köpt men det fanns bara l o xl kvar DDDDD: de kostar nu 299 spänn, de har ju varit billigare :/ jag får damp asdf
sen köpte vi milkshake på frasses, jag tog choklad den e sååå god!!! och så gick vi till ljuva ting som har 50% på allt. sen gick vi till ööö hem! och på vägen gick vi in på den lilla thai butiken, jag har aldrig gått in där förut. det luktade lika sunkigt som i riktiga thailändska affärer, de hade samma skumma grejer, bara fem gånger så dyra :p och jag hittade ovaltine, som jag inte druckit sen jag var i thailand för över 3 år sen! :o i pulverform. jag köpte, men det smakade inte som i thailand, det var en sort med mer malt :/ synd.
jao :) nice. har inget merå skriva om just nuu :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fin blogg :)

2010-08-11 @ 20:43:21
URL: http://oonlymadeleine.blogg.se/
Postat av: sigge

fiiin blogg!

kolla gärna in min! :)

www.thisissigge.blogg.se ;)

2010-08-11 @ 21:17:35
URL: http://thisissigge.blogg.se/
Postat av: Lo

Haha! Nöffgubbe! Helena hälsar! ;)

2010-08-12 @ 21:50:10
URL: http://sweetsummertales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0