Jurassic Park

Iförrgår kväll såg jag Jurassic Park för första gången (skamligt, jag vet..) och den var rikigt bra faktiskt..
Det påminde mig om när vi var på universal studios nöjesparken i Orlando, Florida när jag var fyra och Oliver två.
Jag och mamma skulle åka nåt och hittade några båtar som såg kul ut, och mamma frågade om det var barnvänligt, och det sa snubben att det var.
Först var det väl trevligt och mysigt, sen åkte vi upp i ett mörkt höghus med dinosaurier med blodiga kläder i munnen, sen när vi kom högst upp så komm det ett enormt t-rex huve ner från taket och röt. Jag visste inte att dinosaurier inte fanns, så jag fick panik och trodde att vi skulle bli uppätna xD Och sen tippade båten neråt istället och åkte fritt fall nerför en kolsvart tunnel, hur lång som helst. Det var heeemskt :o Längst ner såg man en liten ljusprick som vi så småning om kom ut ur. Jag var sönderchockad men jag skakade av mig det och så gick jag och mamma och sa till pappa att det var jättekul, så då åkte han och han tycket det var asläskigt xD hahahaha


tjuvade bilden från internet, men jag minns när vi stod precis där för 11 år sen^^


Jag och Oliver efter att vi kom hem till Sverige igen :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

ääälskar din blogg! <3 allt bra?

2010-08-18 @ 12:40:49
URL: http://jufiya.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ojoj, att du inte sett filmen förrän nu.



Och vilken rolig park :P

2010-08-18 @ 13:12:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2010-08-18 @ 16:21:09
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0