Lovisas fina hår

Heej jag smsade Lovisa och befallde henne att komma, och då kom hon med en bounty till mig :D Hon hade jobbat lite på cyberphoto. Vi kollade först på tv men sen drog vi till älven och satt på avloppsluktande betonghuset och såg coola ut och tittade ner på folk som gick förbi. Sen tog vi oss in på en förbjuden brygga trots att den var förbjuden och sen sååe gick vi hem o gjorde afro på Lovisa. Sen fotade vi lite, Lovisa modell och jag fotograf (båda kollar på top model såatt.. xD).
Imorgon drar vi till stan då. Jag har tjänat lite pengar så jag har över 500 spänn i cash nu :) (mkt för mig haha)
Hårstylist = JAG :)

Kommentarer
Postat av: hanna

sv; japp =)

2010-08-20 @ 08:21:52
URL: http://haniiieinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0