13 olika sätt att fixa håret

Jag tror de flesta på morgonen bara borstar och kanske plattar och/lr sprayar lite, men här är några som inte nöjer sig med det^^
13 olika frisyrer och hur man gör dem!
1. Lady Gagas rosettfrisyr
Tror inte att jag skulle kunna ha den här frisyren, känns mer som nåt foki skulle komma på..
2. Scene - tjej
Det här var mer min smak :p Inte för jag är emo, bara besatt av extremt stort hår o snelugg 8D
4. Scene - kille
Diggar inte emokillar :p Jag tycker det ser puckat ut med den där långa luggen som han slänger med, han borde
ha kortare och spraya den x)
5.Fjårtis - tjej
Jag gillar hennes hår, är som sagt volymfan. Men varför hålla på så länge och locka luggen? Blev inte snyggare
för det direkt..

6. Fjårtis - kille
Älskar igelkottfrisyren x) men vissa passar verkligen inte i det..
7. Scene 2
Hehe jag hade nästan den här frisyren förra året fast röd, sen blont. Och hade lite längre
och tupperade helt galet därbak. Tycker det är hyfsat nice frisyr :p
8. Visual kei - kille
Sjuukt snygg frisyr men undrar vrf killen (/tjejen??) ser så deprimerad ut xo haha
Me likes :)
9. Visual kei - tjej
Jaa.. hyfsat x)

10. Lolitahår
En frisyr jag troligen inte skulle ha :o Men fin iaf :)
11. Lockigt hår
Jaa.. Jag gillar ju långt o galet hår så nae inte min smak.
12. Söt japansk frisyr
Totalt fell in love med den här, älskar rufsiga uppsättningar i den här stilen.
13. Scene 3
Jag hade ju platinablont förut, gamla goda tider xD Diggar den här frisyren hyfssatt... :)
Och mitt hår då..?
tagen i vintras :o
ja nu har jag låtit mitt hår vila från tuppering, spray o plattång nästan hela sommaren eftersom det var så sjukt trasigt och jag fällde mkt på grund av det.. också har jag färgat om.
men jaa jag körde en snabb grej där, tupperade underhåret rätt mkt och sprayade ja och plattade såklart, mest topparna egentligen.. :) ja det var deee. ska börja fixa igen när mitt hår har.. återhämtat sig..
gonattpuss! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

arigato^^ fin blogg du med<3

2010-08-12 @ 10:55:05
Postat av: Barbie

Fint hår du har!

2010-08-16 @ 13:07:06
URL: http://thabarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0