Fanta med druvsmak

Tjaah :) Jag börjar typ vänja mig vid att gå upp tidigare :)
Jag började dagen faktiskt med att cykla till coop å köpa lite stuff, sen kom jag hem och bakade chokladbollar och några bullar som mamma hittade på, med smörkräm i asså de vart goda goda.
Och sen kom Lovisa, hon har fortfarande kvar krull från igår, jag med :) wow. Vi gick till stan, sen på vägen hem gick vi till den lilla Thai Supermarket på kungsg 24 och köpte ännu en sak som inte finns i Sverige: fanta med druvsmak! Det var väl gott :) Fast min favorit är den gröna, den e mkt godare.
Lovisa igår
när jag bara hade krusat halva
Jag gillar den här bilden mest.
Jag lägger mina favoritstenar här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0