Förlåt!

Heej sorry att jag har varit så sjukt inaktiv men ni vet.. har jagat efter julklappar plus allt jag ska ha till bolliaden som jag åker till direkt efter annan dag jul, har fortfarande grejer att köpa och idag är sista chansen för mig D: För visst är affärerna stängda på juldagen? Åhlens är säkert öppet.. xD
Tänkte köpa hårspray men sist jag var på stan var typ allt slut överallt :o Tänkte satsa på bobbys, nån som vet om den är bra? Annars blir det väl proffs ni vet den rosa burken :) Den luktar gott och håller bra men håret blir väldigt kladdigt, som om man har spillt saft i det :s Jaja. Kommer nog inte vara så aktiv de kommande veckorna heller, eller jag ska ju vara borta en vecka efter jul.. Men sen ska jag bättra mig :)
Önskar alla en GOD JUL!!<3

Kommentarer
Postat av: Viola

Sv: god jul till dig också :)

2010-12-23 @ 09:52:45
URL: http://violasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0