Julfest

Hejjs är hemma efter en mycket trävlig julfest, och mitt blodsocker sjönk just efter allt godis och bullar jag åt vilket innebär att jag just nu darrar som en gammal gubbe och är stressad och allmänt flummig på ett dåligt sätt (det är när jag är hög som jag är flummig på ett bra sätt;)
Här är några bilder:
gölliga småbarn!
Helena :D
Louise och Helena
en jätterandom bild jag tog utan att kolla
en jätteläskig tjej vi såg O.O (haha)
Å juste, igår fyllde världens sötaste Helena år, så jag o Lovisa åkte ut till Hörnefors och sov över hos henne, vi hade jättemysigt, kollade typ mest i skolkatalogen^^
På måndag har vi gymnasiebesöksdag, fast jag ska va hos tandläkaren hela morgonen så jag missar dragonskolan, ska till midgård på eftermiddan men jag pallar inte, jag kollar om jag kan gå på draggen ändå annars går jag hem och sover, är trots allt förkyld.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Napoleon är en tråkigt historia jag håller på att skriva. x) Men jag uppdaterar den aldrig, så jag förstår om folk blir less.

2010-12-08 @ 13:59:55
URL: http://daddelmacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0