happy life för lovisa :)

kohlströms fick sitt hus idag, så efter att en del av familjen strömberg kommit och ätit grillat med oss (jäättegott) så åkte vi alla hem till kohlströms nya hus på spiralvägen. det är så orättvist, det var just spiralv jag blev kär i typ i höstas när vi gick där och ville flytta dit :o det är hur mysigt som helst. iofs bor jag ju i samma område bara några hundra meter bort, och det är egentligen typ ännu finare här på gris men grejen är att vi bor just i den fulaste delen av området.. :o lite snopet.
deras trädgård är så SJUKT wunderbaum! typ asmkt växter.
lovisas kommentar
lovisas fönster. hon e asstolt över ramen ovanför fönstret
såna hära fönsterhandtag som jag älskar 8) såna har vårat hus också.
jao. mitt öga svider fortfarande lika mycket, och flugan har inte kommit ut! pappa säger att äsch den kommer säkert ut när den har varit på en rundtur i min hjärna.. asså förut när jag har fått flugor i ögena så har de kommit ut inom nån timme :o men den här kommer aldrig ut! bajs.
nu har jag tvättat håret, färgen sitter lika kvar som förut så yes jag är nog den sortens fall då färgen sitter väldigt bra :D redan en vecka sen jag färgade..
åååå städade mitt rum idag :D har nyst och mått väldigt dåligt den senaste tiden men idag har jag dammat, dammsugit (hehe sög upp en levande broms HAHA det kändes bra:) och vädrat åå nu kan jag andas igen känns det som. jag har ju astma och är allergisk mot för mycket damm. jag är inte så normal jag vet.
vi såg solisten, rätt fin film men jag förstod inte riktigt meningen :o mjaomjao nu ere kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0