lite bilder från efy :D

heej va jhu på efy fem dagar, det var fett kul!! alla var så soeeta :]
har ett helt album på fb, men lägger ut lite bilder här också :)


flygplansmaten ..


på arlanda, väntar på nästa plan till oslo. vi såg asstora klubbor som man kunde köpa, men de innehöll en massa små x) fusk!


louise :)


kolla vad lovisa kan göra :o


javi :D


fina :D


worth of souls <33


såå nice


sjukt söta ni är<3


haha, josefin, jag, beatrice och alison :)


alla dansar


fulla? xD


haha aaw de va kuul<3


vårat stökiga sovrum


toaletterna xD


alla tog egobilder med min älskling x)


sen flög vi hem på natten/morgonen på lördan. helena taggad :)


vi var två och ett halvt hårstrån från att missa flyget till umeå. det måste ha varit en syn med 8 st asströtta tånåringar med feta resväskor som sprang så in i skåne genom arlandas typ 25 graders heat för att hinna till incheckningen som egentligen stängde för 15 minuterr sen. men planet var sent, så vi hann :D
(varför vi blev sena var att norweigan klantade sig och vi fick vänta typ en halvtimme innan vårt bagage kom..)


köpte en sprite. en burk läsk och en miniliten macka kostade 45 spänn :o men det hemskaste
var i norge, där kostade en vanlig burk läsk 25 nok (asså nästan 30 spänn!). trots det köpte jag root beer :)


min familj mötte upp mig på flygplatsen, så stack vi till närmaste mcdonalds och åt varsin mcflurry!
här e sötadam <3


för alla er som undrar, inlägget innan var oseriöst :)

Kommentarer
Postat av: kaarmeen!

Saknar efy!!!! (L)

2010-07-07 @ 12:07:28
URL: http://kaarmenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0