älskaar sommmar!!!

aaaw det har varit såå varmt idag, och det är grönt och lummigt överallt och det har varit crocs och barfota som gällt. men jag ska berätta från början.
jag tog tshirt och shorts och alla tyckte jag var skum för det var mulet och svalt imorse, men som jag visste blev det sol och huur varmt som hälst efter några timmar.
på morgonen (svenska) läste några upp sina sina sagor. jag fick grov ångest för att alla skriver så äckligt bra. jag hatar att jag inte är bra på saker :/
jag och mina kompisar har gått i skogen på skolan och på lunchrasten gick jag, Minna, Isa, Lovisa och Emoskutt ner till älven.
och sen efter bilden gick hela klassen dit, dag, simon, bella och lovisa badade och resten satt och softade eller vadade lite.
på idrotten låg jag och isa i ett mål och solade. jag har börjat bli grovt brun. fast det är ingen annan än jag som ser det. skumt. men jag brukar vara ensam om att se saker så..
här är en fullständig dokumentation av denna dag:


glada emoskutt tillbaka :D


emoskutt


dancing emoskutt


ella och valdemar i bakgrunden
ps ser ni min och isas kissie mellan dem? xD kissie dissade den, biatch!


sen gick vi till älven :D (detta är mina skor)


emoskutt, minna och lovisa. emoskutt tyckte om att kasta sten i vattnet.


gullig hobby x)


lovisa förenas med naturen


jag har tjuvat victors kläder


tjusig bild jag gjorde på bilden (med tusch och mangapennor)


våran klass


bella doppade sig


lovisa doppar håret från en sten xD
(bilderna är tagna med min mobil)

jaao det var min dag :) nu sitter jag och dunkar dead by april. älskar dem.
aaa ellen nästanästa vecka jue paniik! måste köpa badkläder o grejjer :O
okeei men se hur de blir sees


im so awesome


Kommentarer
Postat av: viktoria

Super fin blogg du har :)

2010-05-20 @ 09:58:56
URL: http://viktoriiiaaaa.blogg.se/
Postat av: Emo skutt

Jag dansade inte! >.<

Jag "knöt" byxorna >.<

Och vadå "gullig hobby x)"! Inget med mig är ju gulligt >>

2010-05-23 @ 16:52:37
URL: http://emofjortis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0