chacha mysungar :)

gör ingenting, blev jättesugen på att baka, ok jag bakar typ varje dag men nåt lite mer annorlunda tänkte jag :) tror jag ska sticka och köpa ingredienser imrn och göra riktigt fina cupcakes, asnice :)
min familj såg färdig avatar igår. jag var inte med.. minns inte vad jag gjorde igårkväll egentligen, fick en minneslucka som jag får ibland.. :S
meen.. jag såg den ju på bio, fast inte i 3d. tkr den var fett cool men lite långtråkig (fast jag tkr allt är långtråkigt iofs..), hyfsat bra story, jättefint gjort och bra filmmusik (jaa, musiken spelar FETT stor roll!! :O..)

men om ni inte har sett den här sidan borde ni gå in på den, det är rätt najjs.. :) man gör en såndär blå gubbe av sig. fast jag med min fritid och allt diggar att ta bilder på typ usa:s president och såna personer och göra avatar av dem xD hahaha

http://www.avatarizeyourself.com/

såhär e jag :


kanske inte så likt.. ? xD





Kommentarer
Postat av: Pokemaan <333

svar: HAHA askul ;)) <333

2010-05-03 @ 10:57:51
URL: http://kizzemizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0