data

heej sitter på terminens sista datalektion :)) snart är det över. vi har lärt oss att göra hemsidor, det här är min hemsida:



idag på engelskan såg vi andra halvan av flugornas herre. den var grymt bra!


den malfoy-aktiga killen var föresten assnygg x)

mm nu gör vi samma sak som vi gjort nästan varenda datalektion hela det här året.
fattar inte varför vi gör samma hela tiden, kan vi inte gå vidareeeeeeee!!! :OOO
ni såg min badrumssida, det är vad jag åstadkommit efter vad blir det.. typ 8 månader lr nåt.
lär mig tio ggr så mkt på designadinblogg.se
ööööhh!!!

hahah kolla vilken snygg sida jag gjorde nu x) en kopia av fb. nicce då ska man ju ha adressen typ facebok eller fscebook eller nåt sånt så när folk skriver fel så kan de inte göra nåt på sidan, då får de damp. kul va xD haha



hehehe hmm sees sen

Kommentarer
Postat av: Bellezzaofsweden

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

2010-05-27 @ 13:45:11
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

besök gärna min blogg & släng in en liten kommentar:)

2010-05-27 @ 14:25:22
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Det var ju Ralph som var snygg ju! :O Dålig smak Eline! X)

2010-05-27 @ 20:31:40
Postat av: T I N A

fin fin blogg :D

2010-05-28 @ 18:23:59
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0