ellen snart jue

på måndag ska min klass till sthlm och segla i skärgården i 5 dagar, sen ska vi på gröna lund. jag taggar kanske, det blir ju jobbigt också.. hopas vi får bättre väder bara.

gammal bild..

nu är kl över 11. ska nog cykla till stan imorgon vid 11, så jag ska nog gå och sova snart :) *längtar*
ska göra nåt kul innan dess.. hmmm

haha enligt fjortispoäng är jag 26.5% fjortis x)
ohnoo jag var 33%emo, mer emo än fjortis :O xD





Quizme.se Quizme.se
asdåligt jue :O


Quizme.se 
också dåligt

 
eum.. ok
Quizme.se
jaao där kom den! tror jag var överlägset bäst på scrubs x)

aaa nu e jag trött asså och sjuk så jag måste sova och bli frisk :) och imorn ksk jag ska
köpa en jättefin väska och skor och underkläder det blir soft gonatt

Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg :)

2010-05-28 @ 23:55:22
URL: http://jjuliahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0