esc snart..

idag var min kompis sjuk så vi andra cyklade hem till henne med kakor och missade därmed halva svenskalektionen x)

i år har jag inte hängt med överhuvud taget, jag har inte sett en enda del av melodifestivalen och jag har inte sett nåt av esc heller.. men när jag var yngre kollade jag alltid (innan jag blev för rastlös för att sitta still i fem timmar det vill säga) och jag minns fortfarande alla bidrag mellan 2004-2008 men sen har jag inte pallat.

men lovisa påminde mig om en låt jag hade förträngt, jag får epilepsi och magont av den ;) men seriöst, jag blir helt flum och börjar typ skratta samtidigt som jag får ångest, vad tycker ni om:

irland 2008


men suck, jag har asmycket kuliga bilder som jag måste lägga upp men min usb kabel är helt borta. daamp!!
och victor har klippt sig och färgat håret igen! nicee emoskutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0