fetlunch

idag slutade vi efter lunchen. det var äcklig fisk, men vi åt "väldigt" mycket. kolla bara på våra potioner.

å vad feta vi är.

efter luncen gick vi till älven lite och sen gick vi hem till minna. (vi=jag, isa, lovisa, minna). så nice. vi åt kladdkaka med grädde, sjukt gott och sen satt vi på altanen och solade och sprang lite i vattenspridaren :) hehe sen typ åkte isa hem, vi pratade aslänge och sen åkte lovisa hem och sen satt jag och minna och kollade ¨på cartoon network, våran favoritkanal. flapjack asså <3 sen åt vi middag, sen övade vi brännboll, sen pratade vi ännu mer, sen gick vi in och kollade på det okända.
sen åkte jag hem ungefär. jag har blivit väldigt brun idag, vi satt flera timmar i solen.
när jag kom hem var jag asglad sen fick jag ångest och grinade och sen mådda jag lite bättre igen efter att mamma drogade mig med nån spec choklad.
och nu är jag ganska stressad och undrar hur allt ska gå och om någonting egentligen spelar nån roll. antagligen inte.



Kommentarer
Postat av: Lo

Du ljuger! Jag åkte till Kung Fun som DU skolkade ifrån! X)

2010-05-22 @ 05:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0