har tråkigt så jag gör det här

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? typ 1..
När kramade du någon sist? för typ en timme sen
Saknar du någon speciell person? nej
Har du svårt för att bli kär? nej
Är du singel? jao
När fick du senast en komplimang? vet inte typ i eftermiddags

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: nej lr minns inte hur de såg ut :p
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Gjort något riktigt dumt? femtielvatusen ggr
Gjort något du verkligen ångrar? nästan varje dag :O
Åkt ambulans?
nej
Gjort nåt olagligt? ja många ggr
Fått din mamma att gråta? jao
Slagit ner någon? japp
Skämts över dina föräldrar? jadå
Sagt jag älskar dig och menat det? jao :3
Tar du droger? hm räknas ipren i överdos? ;)
Dricker du? knarkar trocadero.. xD nämen inte alkohol, äckligt
Vilka kläder sover du i? typ linne
Vad hatar du verkligen? mina raseri/ångestanfall
Varit kär? antagligen
Är du ensam nu? hm?
Vill du gifta dig? jaa
Vill du ha barn? ja 5 st :3

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
jag?
Gav dig ett smeknamn & det är: många: linowich, srn5, agent glass, delfine
Såg dig gråta? nån gubbe som cyklade
Fick dig att gråta? mina föräldrar
Du delade en dricka med? mig själv
Du gick på bio med? en kusin, en kompis och en bror :)
Skällde på dig? pappa
Sa någonting till dig och vad var det? mamma sa att headsetet till datorn kanske var i hörnet i vardagsrummet för jag höll på att få ett utbrott för att jag inte hittade det, och det var i hörnet :D

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? stort ja
Kramat någon?  ja  
Pussat någon? ja
Köpt någonting? nej
Sjungit? faktiskt

Saknat någon? har saknat min telefon, glömde den hemma :/

JAG HAR:
Digitalkamera? ja

Systemkamera? ja
Telefon på rummet? nä, men på nätterna är jue min mobil där..
Egen dator? nope
Könssjukdom? asså nej
Bra kompisar? ja men jag tror inte nån tkr om mig på riktigt

Kommentarer
Postat av: Emo skutt

"Bra kompisar? ja men jag tror inte nån tkr om mig på riktigt" Förihelvete! >8U

Bullshit! >8U

2010-05-23 @ 00:44:41
Postat av: Lovisa

Jag håler med emoskutt. :( Vi måste ha ett snack du och jag :(

2010-05-27 @ 20:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0