hur snygga var inte de här!

praoade på cyberphoto idag, fick plocka och he saker på hyllorna, jag såg en massa saker som jag bara kunde dregla efter (det finns ju inga prislappar i lagret xD). bla makrolinser, vattentät påse att he kameran i om man ska dyka, ng kameraväska, mobiler och en massa andra saker men framför allt...
dessa!

Hörlurar Slutna Coloud Hello Kitty Black Comic Pop
underbara :D 399 på cyberphoto, dem önskar jag i födelsedagspresent om.. 15 dagar! wei då fyller jag 15 :) tufft.
eller vad tycks om dessa?

Hörlurar Slutna Coloud Hello Kitty Black  Hörlurar Slutna Coloud Star Wars Black Vader
Hörlurar Slutna Coloud Star Wars Lightspeed (black)Hörlurar Slutna Coloud Hello Kitty Pink Label
haha lätt att man vill ha darth vader hörlurar! xD och de rosa är ju så fåniga att de är coola.
för att vara modelurar har de ovanligt bra ljud, enligt cyberphoto.se. jaadu. lovisa kom förresten och hjälpte till, hon slutade sin prao på västerbottensnytt efter lunch. 
jag åt lunch på frasses med nils, mia och daniel, köpte ett skrovmål som jag blev mer än mätt på kan jag säga..  
nu ser alvin och benjamin på scooby doo (hehe sjukt bra film xD) och oliver är och spelar i orkester och mamma och adam kollar och pappa är i sthlm. och jag är -- vid datorn (där jag hör hemma..)

mjaa det var det. och jaa jag tror inte jag vill byta skola, jag ska gå sista på waldorf trots allt, men sen med gymasium.. kommer jag säkert också gå waldorf. men seriöst, det är ju nice att man får åka till barnhem i ryssland och till barcelona, lätt att man e på det :O det är typ därför jag vill gå waldorfgymnasiet haha. nämen jag vet inte. beror väl på vad man vill gå för linje kanske. fast jag vet inte vad man läser på waldorfgymnasiet. kanske skogsliv, som filip sa nån gång haha :) säkert.


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: fast jag brukar typ aldrig sätta upp håret eller så. men är himla sugen på att klippa det kort och jag tror kort och långt är lika drygt att underhålla faktiskt. hehe, men jag får se hur jag gör, ska inte klippa mig än hehe.

2010-05-06 @ 22:11:35
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0