packa

idag har jag varit på stan och köpt lite grejjor, tror jag har allt för resan nu. så på måndag blir det att gå upp tidigt och sticka iväg..
har just bakat chocolate chip cookies. jag har haft en period rätt länge nu när jag inte tycker om kakor, jag vet inte hur det har kunnat bli så, jag har troligen fölätit mej, men jag blir bara äcklad av kakor :s

såg på facebook, kolla vilket snyggt rum louise har fått!! (fototapet)


nu har esc börjat. bryr mig inte ett skit men ska kolla ändå
men först bjuder jag på lite bilder från veckan :)

självporträtt jag gjorde på bilden. sen råkade jag sabba det genom att måla över ansiktet x)


vilhelms självporträtt xD nämen det är gollum. snyggt va?


victors manson..



victors nya frisyr, i like it :)


alexandra x)


alexandra, isa o rebecca

 
egobildernpå biblioteket jage såå busig x)


nya glasögon från hm :)
oo juste pappa snaggade adam idag, lägger ut bilder nån gng :)
puss

Kommentarer
Postat av: isa

BORT JAG DÖDAREEEJ :@@@@

2010-06-06 @ 18:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0