skogsbilder :)

idag har jag praoat sista dagen på subway. fick göra en ny sak, att stoppa kakor i ugnen och sen ta ut dem igen x) det var ganska enkelt..
och platserna igår var 1.tokyo, 2.singapore, 3.rom, 4.borneo, 5.bangkok, 6.rotorua (nz), 7.indien (jag vet inte vart i indien jag vill resa..), 8. hong kong (faktiskt x), 9. järnvägsstationen i umeå :)
lovisa: duktig flicka ;)

lovisa kom hem till mig idag, vi gick ut till skogen vid tvärån bakom mitt hus och lekte lite med min kamera :)
här bjuder jag på lite heta bilder xD


jaag :)


och lovisa :)


ett fult löv och lite bokeh effekt som jag älskar :3


totalt onödig bild på en pinne.. :o


ok, den andra bilden var bara elak, men den här visar lovisas sanna jag :3


såhär ser väl de flesta bilder på lovisa ut xD


så söt <3


eller är hon verkligen så söt som hon ser ut :s


svar nej.


man ska va snäll mot träden waldorfbarn


snyggt


mitt godis e slut! :s


haha men så snygga


ehm jaa


ufo?


helt klart ufo.

ska mysa nu och se nån bondfilm med familjen x) hejdå


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oj vad sexig jag e! ;) Liksom känner det i hela kroppen

2010-05-12 @ 22:18:13
Postat av: Anne

SV: Takk ^^,



Flotte og artige skogsbilder :)

2010-05-13 @ 19:37:16
URL: http://aimen.blogg.no
Postat av: Anne





SV: Takk ^^,



Fine og artige skogsbilder :)

2010-05-13 @ 19:38:30
URL: http://aimen.blogg.no
Postat av: Anonym





Søte bilder :]

Men tørr jeg spørre X]''Eline du er bare såå best?'' :P

2010-05-14 @ 11:39:47
Postat av: jasmina

hej allt bra med dig? =)

2010-05-14 @ 12:27:42
URL: http://jasminab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0