sommar

ja nu har jag gjort om lite x) är sämst på html pga att vi inte har en riktig datalärare, men jag lär mig ganska snabbt ändå :)
blir sjukare och sjukare för varje timme som går känner jag. min familj är fortfarande borta hos kohlströms, bara jag och en av mina bröder är hemma.
har underhållit mig med att läsa andras bloggar lite grann. men det är tråkigt. öööö vad ska man göra.. ksk kolla på kissie videoblogg hahaha det är alltid lika underhållade. och när man ändå talar om trollen. nu ska hon ju bleka håret igen. men om man bleker håret vitt som hon har gjort, sen färgar det brunt och sen bleker det lika ljust igen så faller det väl av? jag själv färgade håret rödbrunt och blekte sen, och jag har tappat en massa hår och varit tvungen att klippa av flera centimeter..
aja. hon kanske passar i flint? mohahahaha

ska se om jag har nåt kul i mitt arkiv^^
aa det vart lite bilder från i somras:

























Alla bilder är tagna av mig med min Canon Powershot A460

ksk märks att mina favoritmotiv är makro och porträtt :)
min favorit är nr 7 med gräshoppan. vilken är eran?
pusskram from me =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0