tandreglering :s

har äntligan fått ett brev från tandläkargrejsen om att jag ska få tandställning i juni.. lägligt sådär efter 6 års väntan. hur seg får man va??
imorse sov jag länge. perfekt med helg nu, så man får vila ordentligt :) skönare än igår morse när jag vaknade av svagt brandvarnarljud och röster i trapphuset som gastade om att det brann i lägenheten intill. det visade sig att grannen hade lämnat en hög med räkningar på spisen, som var på, och åkt iväg mot sundsvall. så de började brinna, men när en annan granne ringde henne vände hon tillbaka. det luktade rök i huset hela dagen nästan x)

idag har jag kollat på mitt ett av mina favoritprogram, shear genius, och druckit påskmust. så mycket mer har inte hänt :) tror jag ska ha en lugn dag idag.
chao

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :D Kika in!

2010-05-13 @ 15:48:04
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej det tyckte inte jag heller, men la in listan endå vettu! :)

2010-05-13 @ 21:36:01
URL: http://feliciawessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0