Ü <-- världens största smile x)

hej nu har jag ju inte skrivit så mkt men nu ska jag lägga ut lite bilder från veckan :)
det har varit 25 grader idag, rätt svettigt men då kan man ju tänka att igår och iförrgår var det 35 grader!! på våran tomt ialla fall. sååå härligt! sommaren kom just in time, jag fyller år på freitag :) hoho hoppas det är varmt på skolresan. min klass ska till sthlm skärgård och segla snart. och i sommar ska jag och kuompisarna på först läger och sen efy i norge, ser såå framemot det!! :D och sen ska väl min familj också resa till nåt land, kanske ska bila lite söderut i europa, det är ju typ ett av de få ställen i världen som vi inte har varit på xD
förra sommaren var min första gång i skåne och danmark, längre ner i europa har jag aldrig varit.


såhär såg det ut, sol och åskmoln i bakgrunden och över 30 grader


10 minuter senare.. efter några minuter till blev hela gatan översvämmad, då gick grannarna ut och sopade på gatubrunnen, då hände det nåt så att allt vatten åkte ner jättesnabbt. den lilla fontänen på gatan är en brunn som är översvämmad O.o


dagen efter - igår tror jag. jag och adam gick ut i skogen.


såå fin miljö för porträtt. synd bara att adam har börjat göra den här grimagen varje gång han blir fotad..


lite finare


haha?




spindel x) inte så bra bild menmen

vad tkr ni om bilderna på adam? x)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag älskar när du fotar! :D <33333333333

2010-05-16 @ 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0