waldorf goes watenkrig

tjenatjena idag är det 30 grader och sol, såå nice, vi har bara suttit ute och degat.
killarna däremot, från 7an, 8an och lågstadiet har haft vattenkrig. vi satt roat och tittade på. de fräscha var att de tog vatten från dammen och hedde i hinkar och jagade varandra. småbarnen och vilhelm körde med vattenpistoler. sen började nisse och dag slåss farligt nära dammen, vilket slutade med att dag ramlade rakt ner i vattnet. vilken blooper! 
sen hade vi tyska, nisse åkte hem för att byta kläder och dag och simon gick till toaletten och duschade. sen kom de in på tyskan med en soppåse med två hål i som byxor xD gulligt.
och jag taggade kung fun idag, men på vägen hem när isa skjutsade mig var jag så duktig och fastnade med foten i bakhjulet medan vi åkte, så den veks helt cp. nu är den helt svullen och jag är haltande. men jag var med på kungfun ändå. rätt kul x) taggar kulturnatta :)
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0