Det är assoft på praoen!

Heej:3 har redan slutat praoen, det är sjukt soft för det här är typ mitt schema: kl 9 börjar (på nians cafe på sjukhuset), gör lite mackor, torkar bord, vid 11 äter lunch gratis, vad jag vill (gillas!), på lunchen är det lite mer jobb, serverar folk dagens rätt, diskar lite, torkar bord, ung. 13.20 äter gofika och slutar :)<3 Så de e fettt nicee! Nu ska jag hem och se på tv!!<3 Haha om ingen vill hitt på nåt förstås, jag kommer va ganska ledig hela veckan:]
Maarshmallow
Fett snygg man va i våras haha :] Praoade på Subway då:]<33 


Kommentarer
Postat av: Liv<3

Heeej ! vad fin blogg duhar :] jag vill också praoa!! :[ men hehe är lite för liten..:$ Kran !

2010-11-22 @ 16:02:13
URL: http://bloggarnasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0