"Halloween är över.."

Heeej<3 Sorry att jag inte har skrivit på ett tag! Men blir alltid lika glad när jag går in och ser att jag har haft en massa besökare ändå, älskar er :)
Igår efter skolan gick jag på stan och köpte lite grejer, sen joinade jag emoklanen haha, det vill säga Ella, Victor, Ernesta, Izabelle och... ett antal andra personer.. Vi hängde lite överallt och hittade jultomten!:D Man kunde bli fotad med honom, Victor var förståss på :) Med svart rock, flygglasögon och typ gasmask med nitar. De såg lika onda ut båda två xD
Jaa vet inte men jag tror att folk tyckte vi var skumma för de kollade ganska mycket på oss och kommenterade att halloween är över :s haha
Ella var utklädd o sminkad som Jokern, men resten av oss såg normala ut.. *hrm* Det vara bara jag som såg normal ut haha men när jag kom hem efter en kväll med mycket flummande i stan och sushiätande på golvet i MVG, för att inte nämna slagsmålen på rådhustorget; så fick jag tråkigt och gjorde det här:
ånej, vilken katastrof..
NOOO! Gissa vem jag ska föreställa? Om inte Rock Lee!! :D
(hoppas inte det här blir en av de random bilder som hamnar på google xD)
Min nya hårfärg:)
Jag vet att många tjejer sminkar sig när de har tråkigt men jaa ni vet jag har aldrig varit som andra.. :)
Kolla vilken snygg bild det fanns på minneskortet:
från i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0