I Västerhaninge :D

Tjaah, nu kan jag äntligen uppdatera som vanligt nästan^^ I måndag eftermiddags stack vi med bilen ner till Stockholm, kom hem på kvällen som vanligt. Jag vet inte om jag inbillar mig, men det känns som att det blir mörkt mycket tidigare här nere? Klockan är inte ens 5 och det har varit svart ute ett bra tag nu :s
Jaadu, har haft jättetrevligt hittills, det är inte så många från Norrland här, men en massa göteborgare har varit och chillat med oss, men åkte hem idag. Det var nice att återse dem :)
Å det bästa med gästhemmet är att de har reeses peanutbutter cups!! <333333333333 :D :D<3 Har inte ätit dem sen jag var i USA :]
Om tre kvart ska vi på middag/fest allihop, får se fler från Norrland då har jag hört :]
Stannade till vid höga kusten bron som vanligt
action :)
Adam och Even xD
:o ?
Sweet!:)
Putarn:)
nerdcorner
härligaste bilden idag asså :p
Måste hinna fixa mig lite nu, puss :*

Kommentarer
Postat av: Samara

Väldigt stämningsfulla bilder på bron :)

2010-11-06 @ 23:59:20
URL: http://sasha-samara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0