Jag ska vara riktigt ärlig;)

Om det är nåt jag gör för ofta så är det att göra bort mig hehe.. Jag lyckas alltid göra en massa awkward saker, särskilt när jag är bland folk. Som igår när jag var på bussen så började jag tappa balansen och skulle ta tag i en stång, men råkade förståss ta tag i en random tjej istället, och när jag upptäckte det så släppte jag förståss, vilket resulterade i att jag ramlade på en annan tjej. Jaa. Jag är väldigt duktig:) Och vad hände mer, få se nu.. självklart spillde jag varmt kaffe på mig när jag skulle fylla en termos. Och när jag åkte hem från stan igår satt jag bredvid en kille som luktade så gott så jag ville inte gå av bussen, sen efter 4 hållplatser gav jag mig och gick av bussen och gick hemåt, antagligen kom min mamma förbi med bilen just då och undrade vad jag höll på med och när jag erkände så tyckte hon att jag var helt sjuk i huve;) Seriöst, skulle inte ni sitta kvar?? Han var faktiskt ganska söt också :3
Idag har jag faktiskt inte gjort nåt konstigt.. än?;o... Eller kanske en sak.. Jag gick ut med dagens rätt som var korvgryta och frågade en tant om hon hade beställt det.
tant: nää, jag väntar på köttgryta..
jag: öö.. det här är köttgryta.
tant: nää
jag: joo
min handledare: nej, det där är korvgryta
jag: korv är ju kött..??
Hahaha stackars mej xD Brukar ni också faila mycket?:)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kille som luktar gott: Det gör ju vilken tjej som helst som är smart! :D Däremot korvgrytan...Ajajajaj. Jag slutar inte tidigt, men jag kan få be att gå tidigare imorrn kanske! Stan? :3

2010-11-23 @ 21:56:20
URL: http://daddelmacka.blogg.se/
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



2010-11-24 @ 13:33:37
URL: http://kulansplace.se/
Postat av: Victoria

Eline! Du är ju hur kul som helst! Fy vad tur att vi har dig! Vad världen skulle vara tråkig annars!

Hoppas att du får en toppenhelg! :D

2010-11-25 @ 23:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0