Louse är ond! ;o

Hon fick mig och Adam att bli beroende av japanska tv-serier :O xD Fett nice! Vet ni hur bra de är!!
Och vi har hittat Japans version av Michael Jackson, Calvin Chen:

Asså han var inte så lik på den här bilden, men jag lovar han är verkligen wannabe MJ! Fast mkt snyggare :33
Såå det här är vad jag, Louise, Adam, Simon och co har tillbringat dagen med, att kolla på Romantic Princess (Adams favorit xDD :pPppP), sjukt flummig men lite för dryg för mig, och min favorit, Hana Yori Dango, med lite med action :p
Och nu sitter jag och lyssnar på japansk hiphop :p Jag ska eventuellt laga mat ikväll men det känns som att det kommer bli en annan dag...
Och medan jag försökte få nåt internet så kom jag på en läskig sak :s Han på bilden har typ samma frisyr som alla japanska killar, och jag påminde mig plötsligt om att jag har haft exakt den frisyren xDD Noo! eller vad? xD
Fast jag hade typ rosarött. Nice:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0