Mardröm:(

Jag hade typ värsta mardrömmen på länge D: Drömde att jag var på mvg, också skulle jag gå ner i nån källare där och duscha (:o?), så jag gick ner och hedde min väska och typ en stor resväska med en massa kläder i omklädningsrummet, sen gick jag upp för att säga nåt till en kompis, och då glömde jag bort mig och gick och snackade med några personer jättelänge, sen kom jag på att mina väskor var därnere och fick panik och tog en jätteäcklig hiss ner, och när jag kom ner var väskan stulen och resväskan nästan tömd. Jag fick världens ångest och började gråta och så kom min kompis och jag ba: nån stal min kaaamera!!!! också skulle jag åka buss hem och kom på att jag inte kunde lyssna på musik, alla mina kontaner var borta och sen kom jag på att jag inte skulle ha nån väska i skolan nästa dag D: Det var asverkligt, sen vaknade jag och ba... alla mina grejer är kvar!! Också vart jag asglad :D Fast jag var ändå lite rädd.. För hissen.. Hatar hissar.

Kommentarer
Postat av: Lo

Det var en sanndröm, jag tog dina saker, fast jag lämnade tillbaka dem sen innan du vaknade ;)

2010-11-30 @ 12:52:13
URL: http://daddelmacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0