Saft

Asså jag fattar inte hur folk kan dricka saft? Det är så äckligt! Jag menar det är ju bara vatten, socker och e-ämnen? Och ja visst kan det smaka gott men direkt när man han svalt det får man en sur, slemmig smak i munnen som vägrar släppa. Och huur kan man dricka saft till maten?:o Det förstör smaken ju, och man kan inte släcka törsten med saft, läsk och absolut inte mjölk, det blir man ju bara ännu mer törstig av! Eller vad? Nej, saft är bara snuskigt. >Särskilt jordgubbssaft. Här är förresten en till sak jag inte fattar. Jordgubbar är jättegott, men jordgubbssaft, jordgubbskräm, jordgubbsgodis osv är alltid svinäckligt, hur kan det vara så? Jag tycker verkligen jordgubbssaft är jätteäckligt. Och all annan saft suger:( Inte ens när jag är som mest desperat på socker dricker jag saft. Det ni.

Kommentarer
Postat av: Lo

Saft är jättegott! D: Det är bara för att din mamma har uppfpstrat dig med havregrynsgröt,jordnötssmör och vetegroddar

2010-11-24 @ 21:14:48
URL: http://daddelmacka.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Smaken är som baken. :)

2012-06-07 @ 12:10:21
URL: http://www.mathildaplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0