Cake pops!

Igår gjorde jag, Helena, Erica, Lovisa, Louise, Rebecca och Victoria cake pops! :) Vi hade jättemysigt, och såhär snygga blev de:
mina :)
sorry för lite halvdunkla bilder, det var dåligt ljus..
Helena med vit choklad på läpparna. Fattas bara lite brun choklad i hela fejset så är hon fjortis på riktigt :)
Cake pops är nån slags "kak-klubbor" eller nåt, man tar helt enkelt en mjuk chokladkaka, smular sänder och blandar med philadelphiaost och formar som små muffins, som vi gjorde, eller till andra saker, också doppar man dem i choklad och her grejer på dem :) Hittade en del olika sorter på google:
Sånahär ska jag lätt göra!
Cake pops
chokladbollar..?
Du sånahär ska jag lätt göra till halloween! :o
På tal om cup cake relaterade saker.. Min grupp i skolan har tygtryck nu som eftermiddagsperiod på tisdagar och torsdagar, jag började med ett cupcaketryck idag, blir det bra så kanske jag gör det på en vit t-shirt också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0