Mot polisstationen :)

Det blev inte av med passgrejen igår, men idag sticker vi till polisstationen och börjar fixa pass.
Dåligt :( = Mitt periodbusskort gick ut idag..
Bra :) = Vi har loooov nu :D Wei
Dåligt :( = Jag har svinont i ryggen, delvis har jag träningsvärk lite överallt efter basket i onsdags (jag har ju inte tränat på över två veckor D: !! )
Bra :) = Distriktskonferens i helgen, taggar man? Jag vet inte, jag tror det iaf :)
Dåligt :( = Gjorde cupcakes igår som blev misslyckade D:
Bra :) = Ska göra nya ikväll!
Dåligt :( = Jag har ont i nacken också kom jag just på :(
Bra :) = Vi drar ner till södern på måndag!
Dåligt :( = Det innebär ca 20 timmar färja och nästan lika mycket bil.
Bra :) = Jag har hållit mig från att spendera pengar ett bra tag nu, så jag har ganska mycket :)
Dåligt :( = ..jag har fula byxor på mig..
Bra :p = TOAPAPPER!!!
Dåligt :D = Hitler är död....:pPppPpPPP

Okej nu spårar det.. Ska dra mig hem nu, bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0