Fredagsmys

Tjaah igen :)
Det regnar ute, vilket betyder att jag cyklade till biblioteket och sitter och myser vi datorn fast det är inte lika mysigt sen ett gäng emos wannabes kom och börja spela rock band ;)
Men jag tror jag ska ut å jaga efter skor sen om det inte regnar allt för mycket.

Jaah.. Imorse hade vi litteraturhistoria som vanligt, läraren pratade högt samtidigt som hon skrev ett citat på tavlan "Det är slut.." "På veckan", sjöng Dag, och hela klassen stämde in "det är dans för fredagsmyys!".
Och då kom jag på att det är ju faktiskt fredag, vi slutade 12.10 och ikväll har man ju rätt att mysa och äta nåt gott :) Ahh fredagar är alltid lika härliga. 
Och jag ska hem snart och baka sånahär:



Ni vet inte hur goda de är! Och flera personer har frågat om receptet i över ett halvår, så jag tror jag ska ta och skriva ut en bunt och ge till alla som vill ha imorgon så har man det överstökat :p Också kan jag ju lägga ut det på bloggen förstås :)
Ha en braaa fredagsmys :D

Kommentarer
Postat av: maria - foto fööfään!

härlig blogg du har!

2010-09-26 @ 18:17:00
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0