Största failen idag

Heej, anledningen till att jag inte uppdaterat på tusen år är att jag började skolan och av nån anledning kändes det väldigt jobbigt i början och jag har varit väldigt sur och emo ett tag men det är sånt som händer. Nu mår jag bra igen. Och ja, jag har mått dåligt rent fysiskt också, jag har typ såhär att det kliar i halsen asmycket, det är jobbigt i skolan att hosta hela tiden, det är typ pinsamt :o Men palla bry.

Igentligen skulle jag vara på matten efter skolan idag, asså på fredagar slutar vi efter klasstimmen kl 12.10 (asså vi har lunch då men det är väl inte obligatoriskt), och sen är det extra matte för de efterblivna, bla jag :) Nä men jag har typ knappt varit 50% närvarande hittils på skolan, så jag har missat varenda matte lektion. Till saken, jag tänkte räkna hemma ist men när jag kom hem upptäckte jag att jag i min iq befriadhet hade tagit hem fysikhäftet istället för matteboken :o åå va jag är vaken känner jag :) Lite flummig kanske.
Och det inträffade en sak på lunchen. Typ vi satt och åt våran "asiatiska kassler" då vi plötsligt såg det stora äppelträdet utanför fönstrena långsamt tippa och försvinna. Vi kollade i fönstrena och då var det några från 8:an som hade klättrat i det och varit för tunga så hela trädet föll mot stupet :O HAHA Ånej. Vi har gamla minnen i det trädet, brukade palla äpplen från det förut.
.
Och det bästa asså. Våra flummiga lärare typ såg hela scenariot, ryckte på axlarna och fortsatte äta. Det var bara en person som reagerade på att ett stort, gammalt äppelträd plötsligt hade försvunnit. Jag diggar hennes min.
ååå vad härligt asså, waldorf failarna fortsätter :) Allt är som det ska då känns det som.
Nu är vi i samma hus som gymnasiet, ett mysigt hus. Känns typ lite mer som normal skola nu eftersom vi har ett bibliotek med datorer :o Haha. Vi har fått veta tydligt att det ska vara arbetsro därinne men sen vi kom har det varit ständig spel och musik och två slagsmål hittills.
Åå en till härlig sak. När vi började 7:an, asså började med högstadiekören, var vi lite stökiga och då sa Lotta att vi skulle titta på 9:orna och se hur duktiga de var och bli som dem. Nu har vi nyss börjat 9:an och är äldst, och 7:orna är nya, och idag på kören när min klass snackade och kastade en massa saker tvärs över rummet sa Lotta åt oss att titta på hur duktiga 7:orna var och ta efter dem.
Vi är historiens trögaste klass! xD
-
Vi har hört flera gånger att vi är den värsta klassen olika lärare har haft, och inga lärare vill ha oss känns det som ibland, under de senaste 4 åren har vi haft mer än 7 olika engelskalärare och 4 tyskalärare.
Lol på oss. Men de e nice. Många säger att vi e snälla också. :)
Idag blir det freedagsmyyys :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0