Efterblivna datalektioner på Waldorf

Tjaah, känner att jag verkligen börjar lära mig html :D
Jag lär mig själv, i skolan lär vi oss inget för våran datalärare mumlar mest på arabiska känns det som. Okei jag skojar inte, han kan inte ens svenska, och ibland undrar jag om han är lite schizofren för han byter ämne hela tiden, utan att komma nånstans.
Plus att vi gör samma sak varenda lektion. Vi öppnar notepad och skriver några saker. Och varenda varenda gång är det några retards som ba "jag fattar inte!" "vars hittar man notepad??" osv osv in i det oändliga känns det som, och sen visar han hur man lägger in en bakgrund, femtioelva personer skriker att det inte funkar och läraren går från person till person och visar, sen har hela lektionen gått. Jag skojar inte.
Jag som är född till datanörd och har hållt på med html sen jag var 10 års åldern har gett upp hoppet och sitter med photoshop varje lektion istället. Sen när läraren kollar på mig och ropar "vad gör du! har du gjort det du ska?" så tar jag fram notepad och fixar på fem sekunder det som tog tio minuter för de flesta andra i klassen att skriva.
Jag tycker vi gör såhär helt enkelt. Varför inte dela upp klassen i två? De efterblivna som varenda lektion sitter och bölar att de inte fattar och dem som har fattat det vi gjort 2000 gånger nu och vill gå vidare?
Eller hur länge ska det här fortsätta egentligen.. >/

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.Tack =) tog den faktiskt med min mobil!! =)

2010-08-18 @ 20:09:18
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Anette

sv: hih, okej. Men filmen är inte så bra, enligt mig. ^^

2010-08-18 @ 21:14:15
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0