afro :)

har haft asont i huvet idag :/ jag har typ aldrig huvevärk annars.. och så kliar det som stryk i halsen särskilt på nätterna (vilket inte heller brukar hända mig) och jag mår illa (det har jag aldrig heller) :o
Men jag har suttit hela morgonen och krusat mitt hår, så nu e jag afroman! >) akta annars kommer jag o tar er!! :]
Det är jättetjockt! Myysigt :)
Tack vare min artist crimper från OBH Nordica.
Kostar ca 400 kr, fast 299 på Gekås (Ullared) där jag köpte min. Hello Kitty nattlinnet som jag har på mig är förresten också från Ullared, 29,50 spänn :) Niice.
Det var just nån som ryckte i vårat dörrhandtag, då när mamma gick ut och kollade så satt fransmännen i sin bil utanför huset och vinkade. De busringde flera gånger häromdagen, de busringer på grannarna också. Asså de är verkligen skumma :o

Kommentarer
Postat av: Lo

Naww! Va gulligt! :D

2010-08-19 @ 17:03:19
URL: http://sweetsummertales.blogg.se/
Postat av: Arnbom

Fiiiint! :D

2010-09-03 @ 18:13:50
URL: http://mealways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0