Stockholm nu

igår vaknade vi i jönköping, hos strömbergs, åt frukost och sen åkte och var med mormor och parmars. först gick vi upp på en hög kulle och åt kakor och sen åkte vi och åt lunch. vädret växlade hela tiden mellan soligt varmt och mulet kallt, och när vi just var klara att äta så började det regna ganska rejält. jag föreslog lite random att vi skulle bowla och det tyckte alla var nice så vi åkte till en bowlinghall.
sen åkte vi hem till familjen parmar och var med dem. de har asmysig lägenhet på råslätt, som luktar rökelse och har en jättemassa indiska prylar. (de är från indien).
jag var typ fascinerad av alishas rum, hon hade lixom hur mycket örhängen som helst i en hylla, sen såg jag ovanpå hennes garderob hade hon några hållare helt fulla med sånahär indiska armband, helt awesome, och i garderoben hade hon ännu fler plus en massa klänningar i en massa färger. a de va helt awesome :)


oliver bowlar. jag vann förresten^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0