Bästa julen! :D

Heej sitter och proppar i mig ett sista glas julmust efter en underbar julafton med släkten! Vi har ätit oss feta på julbord, bakelser, julmust, choklad, ännu mer bakelser, risgrynsgröt och lite mer bakelser:) Också har vi såklart haft julklappar och sett kalle anka och lite andra saker, kollade på the holiday, mysig film med bla Jack Black, Jude Law <3<3<3 (:p Lovisa!) blabla rätt seg film men.. var tredje gången jag såg den så jag vart less och åt choklad som jag fick av min lillebror! Å, sen har jag fått fler saker, ö jag fick arkiv x, första säsongen, weei! Det är status! :p Pengar, presentkort på sf bion typ lite annat smått o gått.. Fick sugrörsglasögon av Oliver. Precis vad jag behöver när jag kollar på tv och dricker läsk!:)
Hehe jag glömde.. vi såg nån random dokumentär om en andfamilj i en stad i Japan, de skulle gå över en trafikerad väg och typ femtioelva fotografer ba kasta sig ut på gatan och stoppade alla bilar, polisen kom och såg till att änderna kom över säkert och rapporterade när alla hade kommit ner i dammen på andra sidan vägen, det var helt galet. Så var det en massa gubbar som följde änderna i månader, typ djupt seriösa. Nu är jag ännu mer rädd för japaner xD
Jag, Liv, Daniel och Malin hade lite kul med cam ;D
Mina glasögon :p
Hade fullt med folk. Var jättetrevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0