Flyger till Sthlm imorgon bitti!!

Så det här kan vara det sista inlägget på en vecka.. Kommer inte ha dator eller internet, men jag kommer hem på fredag eftermiddag tror jag. Håller på att packa, men har ingen resväska än utan pappa ska hämta den snart^^
Alla gäster har dragit, och.. för en gångs skull känner jag mig helt redo för bolliaden :D Inget som fattas lixom, har klänning och skor som passar till och allt, är också glad att jag kunde färga håret innan, även fast hehe det var typ nån månad sen nu men ändå, såg ut som ett ufo innan :) Planet går 9.45 imorgon, det blir jag, Louise, Lovisa, Erica, Helena, Adam, Mikael, Jacob och Erdene. Hoppas jag inte glömde nån nu, skulle vara pinsamt^^


en del av min packning :p
wo happyy
eller not..
joo!
fjooortis!
som vanligt :) eller
nervös :)
mina tänder
hej o hå!!!! jag ser ut som en clown :D
nu vart ja less :(
Trackback
RSS 2.0