Slutet på 2010!!

Wow, mindre än en timme kvar på 2010!! :o Det har nog varit ett av de bästa åren hittills för mig.. fast ett av de värsta också på sätt och vis. Mitt bästa år i mitt liv var 2006, när vi åkte till estland och finland med kohlströms och sen åkte jorden runt <3 Mitt västa år var faktiskt året innan, då jag gick igenom en väldigt lång och svår depression.
Btw, igår kom vi hem med flyget från Bolliaden. Den var bara tre dagar lång, gick på en sekund! Första halvan hade jag bara ångest som vanligt och gick mellan sängen och toan och smsade med de där hemma, sen ryckte jag upp mig och hade ganska trevligt. Nämen mina kompisar är så mysiga, älskar er jättemycket<3
Nu har jag en såndär hemsk tomhetskänsla som jag alltid får när jag har varit borta, en såndär typ overklighetskänsla och vad händer nu?-känsla om ni förstår ;)

förra nyårsafton som vi firade i gbg!! här e louise :)
sprang genom hela skolan med norrlandsguld i ansiktet :D det här är nathalie:)
unni, bella, jag o ella från början av året :) var en härlig tid.
lite random bild;)
haha jag, erica, lovisa och helena tog kung fu bilder en kväll :D
mina jättefina japan freaks lovisa och louise<3
jag o isa hängde mycket ett tag, här hade vi stalkat victor till lava när han tog snake bite>:)
vi, karlssons och lucas slog ihop våra stora familjer och firade majbrasa tillsammans i hörnefors
jag, victor, minna, lovisa och isa hängde en del vid älven..:)
kulturnatta:)
definitivt ett av mina bästa minnen från i år, när min klass seglade fem dagar i sthlm skärgård i våras<3
mat på ellen
hehe bara en skön bild jag tog i bussen på väg dit:)
nån kastar godis till dem :)
en uttråkad ella och en hyper minna verkar det som:) vi hade nyligen sett flugornas herre och jag o ella ville leka det på öarna men det var ingen annan som ville :p
efter seglingen var hade vi heldag på gröna lund<3 (jag är till höger)
efy 2010!!<3
också efy:) lägg märke till att killen i rutig skjorta gör nåt helt annat än alla andra xD
snyggaste snyggingarna ;)
var i trollhättan och sov i ett växthus!xD
fototävlingen i höstas :D
galnaste halloweenfesten hos lucas ;D
sjukt galet..
när jag fick byta rum!;D
haha stan med emogubbarna!
bolliaden 2010!!
javi, louise och jag:)
och har en massa fler minnen:333
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

WEEEEE! Fiiinfiiiiina minnen!!! Jag längtar tillbaka! :D

2011-01-01 @ 12:36:30
URL: http://daddelmacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0