insekter gillar mig inte

cyklade en bit idag, sen har jag bara slappat och varit sjukt trött av nån anledning. juste! kom på varför. va ju på akuten inatt med pappa o alvin. alvin hade fått sand i ögat som skav och det var helt rött o rinnigt, så vi stack dit vid midnatt, jag tänkte på flugan i mitt öga (svider fortf!!) och hängde med för att kolla det lite snabbt. så var vi där i drygt en timme typ, vi somnade nästan när vi väntade på läkaren x) iaf pappa. har haft otur med insekter nu :o  för några dagar sen trampade jag på ett bi (tror jag glömde berätta det..) och min tå blev dubbelt så stor, och sen den där asskumma flugan som kröp in i mitt öga helt random. x) asså typ alla på sjukhuset skrattade när pappa sa att både jag o alvin hade fått saker i ögonen, de skrattade extra mycket åt att jag hade fått en fluga i ögat.
"en fluga i ögat!? hohoho". ok lite kul ksk men det gjorde ganska ont i början xD


Kommentarer
Postat av: Lo

Ahahaha! Snyggt jobbat! XD

2010-07-24 @ 20:14:36
URL: http://sweetsummertales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0