Kristianstad

heej, imorse packade vi och spelade lite kubb med dem som vi bodde hos och sen så åkte vi till lund för att kolla på domkyrkan. det var jättefint, och det fanns en mörk källare under kyrkan med gravar med människor skulpterade i stenarna, hur nice som helst. har läst om sånt i dan browns böcker men aldrig varit i ett gravkapell på rikt x) tog såklart en massa bilder, men kan inte lägga ut dem nu för det funkar inte så bra med den datorn som jag lånar nu. men senare :)

när jag fotade och vände mig lite fick jag se helt random adam sitta uppkrypen på en av gravarna och peta en stengubbe i ansiktet xD snacka om vanhedrande, nu blir vi hemsökta säkert :) också var det en jättefin klocka (i kyrkan) som visade himlen och jorden och vilket stjärntecken och månfas och grejer.

å sen åkte vi vidare och kom till kristianstad, nu är vi hos fam jacobsson och har ätit middag (grillat) och glass :) har blivit mycket glass den senaste tiden asså :) typ varje dag tror jag.
de e niiice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0