lycksele djurpark :)

heej åkte till lycksele djurpark idag med mamma, oliver, alvin, adam och ben. och där träffade vi lena, frida och vilhelm. också gick vi runt och stirrade på en massa djur, asså först tyckte jag det var lite b för det var typ getter och kaniner och marsvin så jag tkte man kunde gå till en bondgård istället men sen tyckte jag det var coolt att det fanns rävar och myskoxar. och öö lodjur, björnar, järvar, vargar, renar, älgar.. jag tyckte rävarna och fjällrävarna var grymmast. . också en liten (vild) ekorre som sprang omkring på hela djurparken och typ låg å sov på staketen och sprang omkring bland människorna och var helt störd :) lite ice age..
söta bäbisar
haha grisbäbisarna
det fanns gissa bajset :D
illermamma och ungar
fjällräv
björnarna
renarna tappar sitt hår :o
fint väder va
sen gick vi till nåt lek grejs
också fanns det en sånhär båt, man hedde en tia i en automat och sen fick man åka som kana och sen
var det ett hopp innan man landa i vattnet
bara jag o mamma vågade åka :o
nicenice
vildsvin
fett gullig räv som slickade på min hand :)
å va fin :D
vill krama det här ullmonstret :]
vi typ
random blombild jag tog innan vi skulle hem
vilhelm och oliver
gosedjur :D
gissa vad det är. 1. ett ufo? 2. en ekorre som hänger upp o ner i fötterna på kanten på en soptunna och rotar efter mat? svar: båda svaren stämmer ganska bra x)
soet
sen på bilen var det en massa reklam från pizzerior :0
asså det var en fluga som kröp in i mitt öga, och sen resten av dagen kliade det asmycket och svullnade
och blev blodsprängt :o undrar vad det var för fluga! >0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0